fredag 13. februar 2015

Landet under isen

LANDET UNDER ISEN av LARS MÆHLE

Boka eg har valt heter "landet under isen" og er skrevet av Lars Mæhle. Bakpå boka står det:
«Fire sakna ungdommar
Tre stammar
Eit bortgøymt land under isbreen
Sju protokollar
Éin utvalt
Éin Forrædar
Den siste striden er her. No. Iblant oss.»


Eg kan ikkje seie heilt sikkert kva boka handlar om, sida eg ikkje enda har lest den,  og det som står bak boka ikkje seier mykje. Det eineste eg veit, er at det er fantasy.

Eg var ikkje på skolen når vi skulle ned på biblioteket, så når eg skulle velje bok, var det ikkje mange interessante bøker igjen. Eg valte denne boka fordi eg kjenner noen som har lest den, og fordi det ikkje var noen andre som eg kunne tenkt meg å lese. 

---WARNING:: ARTIST RANT-- 

Coveret plager meg. Fargane er okei, men verhåra på dei… blåe menneske ting er heilt feil. På den eine sida har ein av dei verhår på relativ (men ikkje heilt) rett plass, mens på den andre har han verhår på leppa og i nesa. (eller på den bakarste, PÅ nesa. Den grafiske designaren inni meg gråtar bitre tårer) Bortsett frå det føles det ut som om dei bare slengte på ting som har med historia å gjøre, utan å tenke på om de burde. Man kunne laget eit betre cover viss man tok bort to-tre ting frå det. eg har laga betre på photoshop. ಠ_ಠ

Men eh, «dont judge a book by its cover». Eg har hørt bra om boka, så eg skal no lese den, og skrive meir om kva eg tenkjer om den seinare. 


1 kommentar:

  1. Ut frå kva eg har sett deg gjere i norsktimane trur vel eg og du kunne laga noko betre, men håper boka er god! (Fantasycover er ikkje ein favoritt, eigentleg. Kva synast du?)

    SvarSlett